Saturday 28 July 2012

Friendship...

Hidup x selalunye di temani gelak tawa ... ada kala aku rasa pahit manis.
Lagi2 dlm berkawan..banyak kali aku diperdaya dgn kebaikan yg sementara...permulaan kenal semuanye manis dan boleh dikatakan hari2 dipenuhi dengan gelak tawa dan senyuman..hampir semua aktivti bersama2..

Belang manusia xselamanya boleh sorok dan di simpan lama..
Satu hari aku dapat satu post yg betul2 meruntunkan hati..
Tanpa aku sedar apa silap aku..
Mmg sedih dan sangat2 sakit..
Mgkin sebab itu aku lebih senang berseorangan dari berada dalam suasana riuh ..
Bukan sengaja aku menjauhkan diri..
Aku juga ada perasaan untuk dihargai dan diterima org..
Aku menjauhkan diri sebab aku takut disakiti lagi ..sangat2 pedih .
Tp..aku xtunjuk betapa aku sedang berperang dengan perasaan sendiri..
Sedih yg aku simpan akhirnya menjadi satu tangisan!!

 Satu hamba Allah datang memeluk aku..
Dia faham apa yg aku rasakan..
Subhanallah..Tuhan Maha Pengasih lagi Maha Penyayang..
Tuhan hantar seorang perantaraan yg bt aku rasa lebih tenang..
Sesungguhnya aku xberseorangan dalam menghadapi Situasi yg pedih
Syukur alhamdulillah

Terima kasih Ya Allah


No comments:

Post a Comment